Zarówno PUMA, jak i MAC Cosmetics na swoim koncie mają współpracę z takimi osobistościami jak Rihanna czy Alexander McQueen. Tym razem marki połączyły siły. Tajemniczy zwiastun i podpis zatrząsł internetem. Wszyscy próbują się domyśleć, czego się spodziewać.


“Your favorite hues take big step in whole new direction! Stay tuned for a kickin’ collaboration, coming soon to the US. #PUMAxMAC #ForAllTime @Puma @PumaSportStyle”

Taki podpis pod tajemniczym zwiastunem kolaboracji pojawił się 4 listopada na instagramie @maccosmetics. Sportowa marka odzieżowa plus marka kosmetyczna? Czego możemy oczekiwać w 2018? Jak pisze MAC na swoim instagramie: “Wasze ulubione odcienie zrobią duży krok w zupełnie nowym kierunku!”. Nie ma jeszcze oficjalnych informacji na temat jakiegokolwiek projektu. Może chodzi o nową paletę do makijażu, może o linię odpornych na pot kosmetyków idealnych do ćwiczeń… Obserwatorzy spekulowali także o możliwości idealnie skoordynowanej kolorystycznie kolekcji odzieży streetwearowej i kosmetyków, które pozwoliłyby na perfekcyjne dopasowanie makijażu do outfitu… A może spodziewać się kultowego modelu Puma Suede, którego sylwetka ujawnia się w czarno-białym zwiastunie, w zupełnie nowym designie?

Ostatnio na instagramie Pumy pojawiły się zdjęcia i filmiki butów w rękach amerykańskiego sprintera Tommie’go Smitha. 16 października 1968 na igrzyskach olimpijskich w Meksyku rozpoczęła się ich historia na nogach sportowca. Tommie pokonał w nich bieg na 200 metrów w niecałe 20 sekund! Po umieszczeniu jego Suede na stoliku zwycięstwa, uniósł on pięść w milczącym geście, który głośno wzywał do powszechnej walki o równość praw człowieka.

W 2018 roku PUMA będzie obchodziła 50-lecie modelu Suede, “z pięćdziesięcioma wyjątkowymi opowieściami, które przemawiać będą do niepowtarzalnych chwil w sporcie, kulturze, muzyce i innych”, jak zapowiada. Czy kolaboracja z marką MAC ma z tym coś wspólnego? Przekonamy się w 2018.

 

~ws