The North Face rok 2017 może uznać za jeden z bardziej udanych w historii marki. Ich kolaboracje robiły furorę na całym świecie, a rodzime produkty cieszyły się niezwykłą popularnością. Nie powinno zatem dziwić nas tegoroczne wejście, którym jest współpraca amerykańskiej marki ze sklepem Nordstorm.


Główną postacią w całym przedsięwzięciu jest pracownica właśnie Nordstormu – Olivia Kim. Premiera kolekcji miała miejsce podczas otwarcia jednego z pop-up store’ów sklepu, za które odpowiedzialna jest właśnie ona. Ponadto miała duży wpływ na design produktów jako dyrektor kreatywny. Dla tych, którzy nie mogli zawitać w pop-up’ie – Nordstorm umożliwił zakup online w ich sklepie internetowym (również z wysyłką do Polski).


Główne motywy kolekcji są iście swojskie – kwiaty, wzory przypominające tkaniny, wielobarwność oraz “futrzane” projekty. Ponadto każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta obejmuje naprawdę szeroki zakres artykułów – począwszy od akcesoriów takich jak portfele, czapki, torby i plecaki, przez koszulki, kończąc na płaszczach przeciwdeszczowych i tradycyjnych kurtkach.


Kolekcja ta pokazuje, że The North Face na dobre wyszło z grupy sklepów specjalistycznych. Nie mamy tu do czynienia z marką, która zaopatrzy nas jedynie w ciepłe odzienie na wyjazd na narty, czy w akcesoria niezbędne na wakacyjnym biwaku, a z poważnym zawodnikiem na boisku, którym jest moda. Liczymy, że kolejne projekty The North Face będą równie ciekawe, a poniżej przedstawiamy Wam niewielki podgląd tego, co oferuje nam opisana kolaboracja.

 

Standardowy nuptse jacket oraz ciekawy płaszcz przeciwdeszczowy

Portfel, w którym wykorzystano wszystkie motywy serii

 

Futrzana, nakładana bluza

 

Wielokolorowe beanie

 

Duffel bag, który może służyć także jako plecak

 

~bs