Bardzo miło widzieć, że znane brandy poza działalnością czysto komercyjną, włączają się również w projekty pożyteczne społecznie! The North Face po ostatniej udanej kolaboracji z Supreme, tym razem poparło inny projekt, o zupełnie odmiennym nastawieniu.


Amerykańska marka podjęła współpracę z National Geographic, tworząc linię bardzo prostych koszulek, które cechuje jednak szczególne pochodzenie. Są one w pełni wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. W tym przypadku były to plastikowe butelki, które zalegały na terenie różnych amerykańskich parków narodowych. Twórcy chcieli zwrócić uwagę na to, jak istotną częścią dziedzictwa kulturowego są takie obszary oraz jak bardzo są one niedoceniane i bezczeszczone.

Design przedmiotów jest prosty – znajdują się na nich logotypy National Geographic i The North Face, wizerunek naszej planety oraz bardzo wymowny napis – “This t-shirt was trash”. Dostępne są dwie wersje kolorystyczne – czarna i biała oraz warianty z krótkim i długim rękawem. Cena nie jest wygórowana – zapłacimy 35$ za krótki rękaw oraz 40$ za długi. Zamówienie można złożyć w oficjalnym sklepie National Geographic. Póki co przebiega to na zasadzie preorderu i wszystkie przedmioty zostaną wysłane po 15 czerwca.


Zapraszamy do wspierania takich akcji!