Dobra passa marki Virgila Abloha trwa i nic nie wskazuje na to, by w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Oto wspólna kolekcja Off White i Hirshleifers – jednego z najstarszych butików na mapie Nowego Jorku.


Założony w 1910 roku przez Paula Hirshleifera dom handlowy to dziś jeden z najważniejszych modowych punktów w Stanach Zjednoczonych. Zaczynając od własnoręcznej produkcji futer, butik sygnowany nazwiskiem założyciela szybko zaczął oferować swoim klientom produkty największych włoskich i paryskich marek.

Przekazywany z pokolenia na pokolenie biznes stał się jednym z największych ośrodków sprzedaży związanych z wybiegową (i nie tylko) modą, posiadając w swoim asortymencie produkty ponad stu brandów – m.in. Celine, Chanel i Valentino.

W kontekście ostatniego rankingu Lyst (w którym OFF-WHITE został okrzyknięty najgorętszą marką 2018) oraz objęcia posady dyrektora kreatywnego Louis Vuitton przez Virgila – specjalna kolekcja dla Hirshleifers nie powinna nikogo dziwić.

“Bedroom” – bo taką nazwę nadano wspólnemu projektowi – trafi wyłącznie do sklepu stacjonarnego Hirshleifera. I nie trudno odnieść wrażenie, że to linia dla kobiet odgrywa tu największą rolę, choćby przez mocne zaakcentowanie topu piżamowego  z napisem “WOMAN” oraz bielizny. W kolekcji męskiej znajdziemy – tradycyjnie – dwie kolorystyki t-shirtów i hoodie oraz kurtkę coach. Całość kolaboracji trafi do sprzedaży 28 października – i z racji renomy obu marek nie wróżymy jej długiego pobytu na sklepowych półkach.

~ło

“Bedroom” – lookbook

Hirshleifers
2080 Northern Blvd
Manhasset, NY 11030