Marka COMME des GARÇONS, założona przez projektantkę Rei Kawakubo, uznawana jest dziś przez środowisko za definicję tego, co zwykło określać się japońską modą. Przypadające na ten rok 45-lecie brandu postanowiono uhonorować powstaniem nowej, limitowanej linii. Przed wami kolekcja “CDG”.


Japońscy projektanci postanowili tym razem skupić się na eksponowaniu loga marki. Zamiast typowych dla głównych linii COMME des GARÇONS zabaw krojami, minimalizmem oraz haute couture, nowa kolekcja to przede wszystkim klasyczne elementy garderoby. Do sprzedaży trafią m.in. płaszcze, bomberki, bluzy, t-shirty (w tym koszulki do spania, powstałe we współpracy z Hanes), czapki, plecaki czy pokryte w całości logotypem trampki. Nie zabrało też – popularnej szczególnie w kręgach streetwearu – kurtki coach.

Oficjalna premiera kolekcji “CDG” odbyła się w sklepach COMME des GARÇONS w Paryżu, Hongkongu, Seulu oraz w butikach Dover Street Market 27 października. Premiera online już jutro – 1 listopada – na specjalnej stronie internetowej, którą znajdziecie pod tym linkiem.

~ło

COMME des GARÇONS – “CDG” Lookbook