Jak wpadłeś na pomysł z żywiołami? Gdzie szukałeś motywacji?

Zauważyłem, że dużej liczbie osób podobają się basicowe ubrania, które łatwo przyfitować. Uznałem, że chciałbym zobaczyć jak to jest mieć swój własny brand, pomysł padł na żywioły. Sam mam do czynienia z jednym z żywiołów bardzo często, ukaże się on na pewno na produktach w przyszłym roku.

Nauka i prowadzenie własnego brandu? Działasz sam czy korzystasz z czyjejś pomocy? Jak udaje Ci się łączyć brand i życie w liceum?

W prowadzeniu firmy pomaga mi moja dziewczyna oraz rodzina. Wspierają mnie na każdym kroku. Szkoła w żaden sposób nie przeszkadza mi w tym co robię, mam bardzo dobrze zaplanowany  czas i dzięki temu mogę zajmować się FourWorld

Jakie są plany odnośnie działań marki? Pojawi się coś więcej?

Marka się rozwija, ma co raz większy rozgłos i co raz więcej osób jest zaciekawionych dropami FourWorld. Początki bywają trudne, ale idziemy cały czas do przodu i dążymy to tego, by marka cieszyła się coraz większym zainteresowaniem oraz nowymi odbiorcami naszych paczek. Już w najbliższy weekend 22-25.11.2018 jest PREORDER nowych bluz, więcej informacji na instagramie  i fejsie.

Jak okresliłbyś grupę docelową Twoich projektów? Chciałbyś żeby była to konkretna grupa osób, czy żeby ubrania trafiły do większego grona?

Moim celem jest stworzenie stabilnej marki, której produkty będą charakteryzować  się wysoką jakością, będą limitowane  i niepowtarzalne. Chciałbym, żeby grono osób, do których dociera produkt, było jak najszersze.

Już w ten weekend PREORDER bluz w trzech kolorach!

Szymon Leszega

instagram

facebook

fourworld.pl

 

~gs