Początek roku wita nas kolaboracją BAPE i Neighborhood, które zaprosiły do współpracy Adidasa i BE@BRICK. Zdjęcia całości poniżej.


Motyw przewodni kolekcji stanowi dwukolorowość i sztandarowe motywy obu brandów – pokryte kamuflażem i sharkiem od BAPE oraz piratem NBHD zimowe bomberki, hoodie, joggery, para jeansów i denimowa kurtka. Prócz tego, do sprzedaży trafią crewnecki, koszulki i czapki z daszkiem, wykończone logotypami obu brandów. Kolorystycznie dominuje niebieski, biel, czerń i brąz.

Na dropie pojawią się też akcesoria – małe posążki z popiersiem w shark hoodie w dwóch kolorystykach oraz figurki “100%” i “400%” powstałe we współpracy z (kolejnym) japońskim brandem, BE@BRICK.

Przechodząc do sneakersów – na sklepowe półki trafi model P.O.D. S-3.1 , czyli jeden z ostatnich pomysłów niemieckich projektantów, w którym jedną połowę podeszwy stanowi boost a drugą pianka EVO. Model co prawda nie cieszy się specjalnym hypem (choć akcji promocyjnych nie brakowało – choćby zorganizowane w Warszawie warsztaty personalizacji P.O.D. Creative Space), jednak sportowy gigant chyba nie zamierza z niego rezygnować. Podobnie jak w przypadku hoodie i kurtek, upper został podzielony kolorystycznie, pokryty kamuflażem i przyozdobiony sharkiem.

Drugą wziętą na warsztat parą jest NMD TS1 z szarym upperem, czarno-żółtymi detalami oraz brandingiem Neighborhood i BAPE na przodzie, zapiętku i wkładkach.

Gwoli przypomnienia – duża część kolekcji zadebiutowała już 22 grudnia jako część większej kapsuły (wzbogaconej m.in. o drugą kolorystykę joggerów), stworzonej na dziesięciolecie sklepu HOODS w Hongkongu.

HOODS Hong Kong
HOODS Hong Kong

Wszystkie ubrania pojawią się na stronie BAPE, w fizycznych sklepach obu brandów i HOODS w Hongkongu już 2 stycznia. Figurki BE@BRICK dostępne będą zaś wyłącznie stacjonarnie. Podobny los  początkowo czeka NMD TS1 i P.O.D. S-3.1, które powinny doczekać się szerszej premiery w pierwszej połowie roku. Retail obu par wyniesie 26 000 jenów, czyli w przeliczeniu około 880 zł.

fot. BAPE